Je neemt contact op met jouw vraag. Dat kan telefonisch of via de mail. Je geeft daarbij aan wat je graag wil aanpakken.

Ik kom bij je thuis om kennis te maken met je en om de situatie te bekijken. Zo kan ik komen tot een plan van aanpak.

Op basis van het gesprek en wat ik gezien heb maak ik een plan van aanpak voor jouw vraag. Dit leg ik aan je voor

We bekijken wat blijft en wat weg mag. Wat blijft krijgt een goed plekje, voor wat weg mag bedenken we een bestemming. Denk aan bekenden, kringloop of stort. Als je wil voer ik de spullen af.

Wat over is blijft en wordt goed gesorteerd zodat duidelijk is wat waar thuishoort. Spullen zijn goed toegankelijk en er zit een systeem in dat bij jouw manier van denken en jouw situatie past.

Ik hoor aan het eind van het traject graag hoe je het ervaren hebt. Zo kan ik mezelf blijven verbeteren in mijn dienstverlening. In bepaalde gevallen zal een herhaling wenselijk zijn of volgt er een nieuw traject.